Vancouver

12 juni 2016 - Victoria, Canada

Hoi iedereen,

Eergisteren zijn we in Victoria naar het Royal BC museum geweest en hebben we in de bios een IMAX film in 4k (resolutie van 4x full HD) gezien over de natuur in Amerika.

Gisteren zijn we vanuit Victoria richting Vancouver gereden. In Swartz Bay hebben we de veerboot genomen naar Vancouver. We zitten in een hotel midden in het centrum. Gisteren rond vijf uur hebben we onze mooie Toyota weer moeten inleveren en hebben we de trein terug naar het centrum genomen.

Vanochtend zijn we naar Stanley park gegaan en hebben het Vancouver aquarium bezocht. Morgen gaan we Vancouver zelf ontdekken. Woensdag begint onze reis terug naar Nederland. Donderdag komen we weer aan. Het zijn drie hele mooie weken geweest met prachtige natuur. Als ik de foto's terug kijk wil ik weer terug naar de plekken. Leuk als jullie ons hebben gevolgt. Dit is de laatste update. Wij gaan ons nog even vermaken in Vancouver.

Groetjes Arend en Iris
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Margriet:
    13 juni 2016
    geniet nog van jullie dagen en t was zeker een ontzettend mooie reis.
  2. Mieke:
    13 juni 2016
    Geniet nog van jullie dagen daar! Leuk dat we jullie konden volgen. Woensdag een goede reis terug. Zal weer wennen zijn, hier in Nederland
  3. Gonda:
    13 juni 2016
    Geniet nog van jullie laatste dagen in Canada het was erg leuk om jullie te volgen!
  4. Manon:
    14 juni 2016